Skalpel Ewy Chodakowskiej – zasady i efekty treningu!

Skalpel Ewy Chodakowskiej

Skalpel Ewy Chodakowskiej to najpopularniejszy zestaw ćwiczeń tej znanej polskiej trenerki. Pierwsze jego efekty zaobserwować można już po 2 tygodniach. Na czym polega ten trening?

Skalpel Ewy Chodakowskiej rzeźbi, wysmukla i ujędrnia ciało. Trwa 40 minut i składa się ze spokojnych ćwiczeń angażujących całą sylwetkę, z naciskiem na pośladki, brzuch, uda oraz ramiona. Trening wzmacnia mięśnia od środka i wydłuża je, w konsekwencji czego ciało staje się jędrniejsze, a skóra bardziej napięta.

Z jakich ćwiczeń składa się Skalpel Ewy Chodakowskiej?

W skład tego treningu wchodzą między innymi przysiady ze wspinaniem się na palce, wznosy ramion z równoczesnym stawaniem na palcach, wykroki i wypady z unoszeniem kolan, unoszenie nogi do boku i pulsowanie, unoszenie bioder w leżeniu oraz różnego rodzaju brzuszki.

Główne zasady “Skalpela” Ewy Chodakowskiej

  • utrzymujemy stale napięte mięśnie brzucha,
  • oddychamy równomiernie, robiąc wydech przy napinaniu mięśni i wdech przy ich rozluźnianiu,
  • dokładnie wykonujemy każdy ruch,
  • ćwiczymy w równym tempie,
  • jeżeli nie jesteśmy w stanie wykonać wszystkich powtórzeń, robimy tyle, ile jesteśmy w stanie, skupiając się na technice,
  • trening powtarzamy 3-4 razy w tygodniu, z przerwą wynoszącą minimum 1 dzień.

Efekty “Skalpela” Ewy Chodakowskiej

  • po 2 tygodniach – ujędrnienie brzuch, pośladów oraz ud, redukcja problemów z kręgosłupem, poprawa samopoczucia,
  • po 4 tygodniach – utrata do 10 centymetrów w obwodzie ud i brzucha; wyraźnie mniejszy cellulit,
  • po 6-7 tygodniach – smuklejsza sylwetka, uniesione pośladki, poprawa napięcia i jędrności skóry.